Op zoek naar mijn roots in India! - Reisverslagen van Andrew Baas - WaarBenJij.nu Op zoek naar mijn roots in India! - Reisverslagen van Andrew Baas - WaarBenJij.nu

Op zoek naar mijn roots in India!

Vanaf september ga ik het land bezoeken alwaar ik geboren ben. Dit land betreft India. New Delhi is de stad waar ik geboren ben en de eerste maanden van mijn leven gewoond heb in een kindertehuis. Nu, 27 jaar later, ga ik voor de eerste keer terug en ga ik een stap in mijn verleden zetten. Alleen welteverstaan.

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2015

Thank you India, you are lovely!

10 Oktober 2015

Quality time at Bikaner!

05 Oktober 2015

Udaipur, the Venice of India!

30 September 2015

Lovely and hot Jaisalmer!

27 September 2015

An international group at Jodphur.
Andrew

Het jaar 2015. Dit jaar wordt een jaar dat niet vergeten zal worden. Met de backpack om ga ik het land bezoeken alwaar ik geboren ben. Dit wordt niet zomaar backpacken en lang leve de lol. Dit wordt een stap terug in mijn verleden. Een keiharde confrontatie met mezelf. Het heeft 27 jaar geduurd, maar het moment is daar. India here I come!

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15577

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 30 Oktober 2016

Rondreizen door Zuid-India en de Andaman eilanden

12 September 2015 - 14 Oktober 2015

Op zoek naar mijn roots in India!

Landen bezocht: